CHECKLIST PENTRU DEMARAREA ACTIVITĂȚII DIN HOME OFFICE

 

Cum să pornești corect lucrul din Home Office?

Situație:

Ești antreprenor sau managerul unei echipe. Pentru o perioadă de timp ești nevoit ca împreună cu echipa ta să lucrați de acasă. Nu ai experiență în ”home-office” dar vrei să începi cu dreptul această activitate.

Soluție:

Doar introdu adresa de email și noi îți trimitem un checklist și un regulament pentru home-office.

Prin completarea câmpurilor de mai sus esti de acord să primești uneori informații profesionale de calitate din partea Performia Management de Personal Srl.
Păstrăm datele tale respectând Regulamentul European pentru Protecția Datelor și nu le transferăm vreunei terțe părți, conform politicii noastre de confidențialitate.

Zsolt Szathmary

Salut,

Sunt Zsolt și mereu m-a fascinat capacitatea oamenilor de a-și uni forțele în vremuri grele pentru realizarea unui scop comun.
Acum mai bine de 6 ani am decis să îmi folosesc cunoștințele pentru a ajuta antreprenorii care deocamdată nu sunt specialiști în managementul de persoane, să își construiască echipe puternice, performante în companiile lor. Înainte, timp de vreo 16 ani am condus echipe de 5 și până la 75 de persoane în industria materialelor de construcții, dar cariera profesională am început-o tot în domeniul consultanței.
Trăim o perioadă în care nu avem habar cum vor evolua evenimentele.
Măsurile de siguranță ne obligă să stăm acasă, departe de compania pe care am construit-o și de echipa pe care am format-o. Chiar și în aceste condiții trebuie să lucrăm eficient, să ținem lucrurile în mișcare.

Sper ca checklistul și regulamentul de lucru în home office pe care le ofer să te ajute în organizarea lucrului de acasă. Dacă citind documentele ai idei de îmbunătățire, te rog să mi le scrii. Le completăm și astfel putem ajuta împreună și pe alții.

Zsolt Szathmary