Interspeedia - Software de recrutare şi preselecţie

Cel mai scurt drum între companie şi candidat.

În procesul recrutării şi selecţiei de personal, directorul sau responsabilul de resurse umane, pierd cel mai mult timp cu descifrarea esenţei din cv-urile tipizate.

Nu ar fi mai bine să aflaţi exact ce vă interesează, fără a răsfoi fiecare cv în parte?

Economisiţi salariul unui responsabil de resurse umane folosind un sistem inteligent:

Interspeedia.

Avem veşti bune! Dacă vă interesează, puteţi încerca Interspeedia gratuit timp de 6 săptămâni.

toborzas

Cum poate lucra Interspeedia în locul specialiştilor?

În recrutarea clasică, specialistul în resurse umane tipăreşte şi citeşte câteva zeci sau sute de cv-uri, una câte una. Dacă vrea să vadă datele într-un singur loc, le mai şi introduce într-un tabel Excel. Este o modalitate antică de rezolvare a problemei.

Interspeedia elimină complet parcurgerea şi prelucrarea cv-urilor. Aici candidaţii sunt cei care încarcă informaţiile în sistem şi doar acele informaţii de care aveţi nevoie pentru a lua o decizie, căci dumneavoastră stabiliţi întrebările la care ei răspund.

Principiul nostru este că o informaţie trebuie introdusă o singură dată, orice în plus însemnând administraţie inutilă.

Funcţionarea Interspeedia în 5 paşi

La comandarea programului, veţi primi descrierea detailată a modului de funcţionare, respectiv vă oferim şi asistenţă, însă aici vă prezentăm Interspeedia pe scurt, în 5 paşi:

1. Decideţi ce tip de angajat căutaţi.

Ce fel de om vă trebuie, în ce poziţie? Care sunt cerinţele faţă de acesta? Care sunt aşteptările? De exemplu se cere să ştie limba engleză. Avantaje: să deţină permis de curăţenie, să nu fumeze.

2. Redactaţi chestionarul!

Dacă v-aţi format imaginea persoanei căutate, atunci trebuie doar să formulaţi caracteristicile dorite sub formă de întrebări. S-ar putea să pară greu dar tocmai aici intervine ajutorul Interspeedia.

Cum?

De exemplu, dacă vreţi să aflaţi cunoştinţele de limbă străină, puteţi adresa întrebarea în mai multe feluri:

Varianta 1: La ce nivel vorbiţi limba engleză?

a) nivel de bază

b) nivel mediu

c) nivel superior

Varianta 2: Cât de experimentat sunteţi în limba engleză?

a) am studiat, dar nu o folosesc

b) folosesc lunar atât scris cât şi vorbit

c) folosesc săptămânal, scris şi vorbit

d) folosesc zilnic, scris şi vorbit

Din Varianta 2, puteţi să aflaţi un răspuns mai complet,

nu-i aşa?

Desigur, pot fi şi situaţii mai simple:

Sunteţi expert contabil autorizat?

a) Da

b) Nu

3. Formulaţi anunţul de post vacant.

Scrieţi un anunţ despre post şi munca care va trebui prestată.

4. Publicaţi anunţul.

Anunţul creat îl publicaţi pe portalul preferat de locuri de muncă.

5. Esenţa: Selecţia

Candidaturile sosesc online, iar dumneavoastră nu mai trebuie să verificaţi fiecare cv, stabiliţi doar condiţiile de filtrare.

De exemplu, filtraţi lista de 300 de candidaţi pe baza a 5 cerinţe principale. Rămân 200 de candidaţi. Adăugaţi şi alte filtre, astfel pe lângă cele 5 cerinţe principale, lista să se filtreze şi după 3 avantaje. Rezultă 29 de candidaţi. Ajunge dacă citiţi atent doar aplicaţiile acestor candidaţi selectaţi.

Economisiţi o groază de timp!

Interviuri de angajare foarte scurte.

Interspeedia înlocuieşte interviul preliminar. Ajung la interviu doar candidaţii, care corespund tuturor cerinţelor. Mai mult, deoarece aveţi deja răspuns la multe dintre întrebările cheie, interviurile vor dura doar câteva minute.

Puteţi fi mult mai atent şi politicos cu candidaţi decât majoritatea angajatorilor.

De obicei angajatorii nu trimit răspuns candidaţilor, car nu au fost selectaţi. Iar candidaţii, pe drept, se simt jigniţi când nu primesc răspuns la candidaturile lor. Cu ajutorul Interspeedia, puteţi trimite emailuri automate celor care nu corespund cerinţelor. Puteţi mulţumi printr-o frază politicoasă candidaturile şi puteţi oferi un răspuns, chiar dacă este unul negativ. Puteţi comunica cu o viteză de sute de persoane pe minut.

Trucuri şi avantaje:

 Program însoţit de material didactic  profesionist şi serviciu de relaţii cu clienţii amabil

 Întrebările le puteţi modifica oricând

 Puteţi căuta şi în anexe (de exemplu în fişierele pdf ataşate)

 Puteţi accesa programul de oriunde, fiindcă este un sistem cloud-based. Puteţi copia template-uri dacă nu vreţi întrebări unicat.

Încercaţi programul gratuit pe o perioadă de 6 săptămâni!