SELECŢIE DE PERSONAL - ALTFEL

Recrutarea şi selecţia colegilor noi este o provocare pentru cei mai mulţi manageri. Ori aplică puţine persoane, ori intră sute de candidaturi, iar selecţia devine greoaie şi lungă.

Care sunt lucrurile importante la care trebuie să fim atenţi la fiecare recrutare?

Cum găsim candidatul care lucrează independent şi rămâne motivat pe termen lung?

Acestea sunt întrebări cu care ne-am confruntat cu toţii la căutarea noilor colegi.

Unii candidaţi se pregătesc serios pentru a avea răspunsuri perfecte la interviuri. Învaţă cum să se eschiveze şi îşi maschează lipsurile prin răspunsuri frumos împachetate. Răspunsurile „perfecte” pot fi descărcate de pe internet cu un singur click.

E spre binele companiei ca managementul să cunoască principalele secrete ale selecţiei, oferind suportul necesar responsabilului de resurse umane. Specialistul de resurse umane s-ar putea să fi învăţat doar din manuale clasice şi nu el va fi cel care va lucra efectiv cu noul angajat. Iar o companie mai mică nu îşi poate permite angajarea unei persoane dedicate doar recrutării şi selecţiei de personal.

Chiar şi legendarul director general Apple, Steve Jobs, a participat la zeci de mii de interviuri. Cu siguranţă ar fi avut şi altele de făcut.

Majoritatea managerilor români s-au săturat de angajaţii nepăsători, neautonomi şi de pierderea timpului cu clasicele „probleme de personal”.

O mare parte a acestor probleme pot fi evitate dacă managerul cunoaşte cheile recrutării şi selecţiei eficiente.

Tematica seminarului Selecţie de personal – altfel:

 

Greşeli des întâlnite în anunţurile cu postul vacant

Mulţi greşesc deja la primul pas al recrutării, la scrierea anunţului.

Vă ajutăm să scrieţi anunţuri care atrag candidaţii valoroşi şi îi ţin departe pe cei slabi.

Dacă învăţaţi tehnica scrierii unui anunţ eficient vă uşuraţi mult munca de recrutare.

Întrebări care nu suportă răspunsuri evazive

La seminar primiţi şi un set de întrebări de interviu, cu ajutorul cărora durata interviurilor se scurtează semnificativ. Răspunsurile exacte la aceste întrebări nu pot fi ocolite. Nici măcar „candidaţii profesionişti” nu se pot eschiva de la aceste întrebări.

Cei 4 factori ai selecţiei de personal

Vă arătăm cele 4 factori pe care le analizăm la Performia în selecţia de personal. Prin acestă metodă găsim angajatul loial, eficient şi priceput.

Construiţi selecţia de personal în jurul acestor 4 factori şi veţi avea o înaltă rată de succes!

Măsurarea exactă a eficacităţii angajaţilor

Se poate măsura eficacitatea oricărui angajat, aflat pe orice post. Chiar şi în cazurile în care pare imposibil. La seminar veţi învăţa cum.

Cunoaşterea modului de măsurare a eficacităţii vă este utilă şi în cazul angajaţilor existenţi.

Cum să vă formaţi o imagine obiectivă asupra personalităţii candidatului?

La interviuri, toată lumea încearcă să apară într-o lumină favorabilă, deoarece este o situaţie stresantă unde persoana trebuie să corespundă multor aşteptări. Doar o strategie bine pusă la punct poate scoate la suprafaţă adevărata personalitate a candidatului.

Detectarea minciunilor în câteva minute

Care este metoda prin care putem demasca „aburitorii”? Aveţi posibilitatea să învăţaţi o metodă deosebit de utilă, cu ajutorul căreia veţi identifica persoanele care nu spun adevărul. Vă arătăm cum să ţineţi departe mincinoşii de compania dvs.

 

Seminarul Selecţie de personal – altfel vă oferă cunoştinţe care pot fi puse în practică imediat.

Fără aceste informaţii selecţia de personal rămâne doar un joc de noroc, bazat pe subiectivitate!

Seminarul va fi ţinut de Zsolt Szathmáry, directorul executiv al Performia România, specialist în selecţia de personal.

Taxa de participare este de 90 lei, care conţine materialele pentru notiţe şi consumaţia din pauză.

Locaţie: Braşov, Hotel Casa Mureşan (str. Nicopole nr 54.)

Data, ora: 3 aprilie 2017, între orele 14.00-18.30

Menţiune: Acest eveniment se adresează companiilor, care nu au ca obiect de activitate consultanţa în resurse umane. Dacă doriţi să participaţi de la o companie de consultanţă, vă rugăm să ne contactaţi şi telefonic.